Zaawansowane systemy usług, sprzedaży i podejścia do klienta w branży gastronomicznej w odniesieniu do kuchni amerykańskiej
1. Systemy sprzedaży, praca z klientem: a. Komunikacja werbalna i niewerbalna, b. Bariery w
komunikacji, c. Klient – nasz partner, d. Emocje w komunikacji, e. Przekazywanie informacji, f. Praca z
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Cel usługi
Szczegółowe informacje o usłudze
trudnym Klientem, g. Komunikacja a jakość obsługi, h. Komunikacja w gastrobiznesie – praktyczne
aspekty, i. Organizacja imprez.
2. Zaawansowana kuchnia amerykańska: a. hamburger - historia
powstania, kontekst społeczny, wymagania jakościowe produktów, sposoby serwowania, dodatki. b.
amerykańskie sposoby biesiadowania, organizacja imprez, umiejętność zatrzymania klienta, wymagany
stosunek do dzieci i osób starszych, jak sprawić by klient czuł się w lokalu jak w domu i miał poczucie,
że znajduje się w gronie rodzinnym.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz