poniedziałek, 25 czerwca 2018

Zaawansowane systemy usług, sprzedaży i podejścia do klienta w branży gastronomicznej w odniesieniu do kuchni amerykańskiej

Zaawansowane systemy usług, sprzedaży i podejścia do klienta w branży gastronomicznej w odniesieniu do kuchni amerykańskiej

1. Systemy sprzedaży, praca z klientem: a. Komunikacja werbalna i niewerbalna, b. Bariery w komunikacji, c. Klient – nasz partner, d. Emocje w komunikacji, e. Przekazywanie informacji, f. Praca z Informacje o podmiocie świadczącym usługę Cel usługi Szczegółowe informacje o usłudze trudnym Klientem, g. Komunikacja a jakość obsługi, h. Komunikacja w gastrobiznesie – praktyczne aspekty, i. Organizacja imprez. 

2. Zaawansowana kuchnia amerykańska: a. hamburger - historia powstania, kontekst społeczny, wymagania jakościowe produktów, sposoby serwowania, dodatki. b. amerykańskie sposoby biesiadowania, organizacja imprez, umiejętność zatrzymania klienta, wymagany stosunek do dzieci i osób starszych, jak sprawić by klient czuł się w lokalu jak w domu i miał poczucie, że znajduje się w gronie rodzinnym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz