poniedziałek, 25 czerwca 2018

PRZEJMOWANIE KLIENTÓW TZW. KONKURENCJI

PRZEJMOWANIE KLIENTÓW TZW. KONKURENCJI 

Program: 

1. ŚWIADOME I ZAPLANOWANE PRZEJMOWANIE KLIENTA KONKURENCJI Segmentacja rynku - czy każdy klient jest ważny? Waga kluczowych informacji o konkurencji. Skąd je pozyskać? Analiza SWOT oferty konkurencji Jak ustalać cele - strategia SMART Realna, a rzeczywista pozycja konkurencji 

2. ZASOBY WŁASNEJ FIRMY Sprzedaż doradcza jako sposób na zdobywanie przyczółków u klienta konkurencji Bądź pewny, że wiesz co sprzedajesz. Trójpolowa analiza naszej oferty. Pozostałe czynniki wpływające na sukces w sprzedaży - zaraź klienta swoim entuzjazmem 

3. PROCES SPRZEDAŻY KLIENTOWI KONKURENCJI - KLUCZOWE ELEMENTY Potrzeby psychologiczne i merytoryczne klientów Produkt czy relacja - co stanowi podstawę w procesie pozyskiwania klientów Kto kieruje rozmową ten ustala warunki - sposoby na prowadzenie profesjonalnej rozmowy handlowej Wyobrażenia + cecha, czyli schemat prezentacji produktu

4. GOTOWE ROZWIĄZANIA NA WYJŚCIE Z IMPASU Klient niechętny do kontakt Klient zadowolony z innego dostawcy Klienta nastawiony na cenę Klient "negocjator" Klient nie zainteresowany i wiele innych Informacje o podmiocie świadczącym usługę Cel usługi Szczegółowe informacje o usłudze sytuacji 

5. ZAMYKANIE PROCESU SPRZEDAŻY Analiza sygnałów do zakupu Obiekcje radzenia sobie z nimi i ich pozytywna rola na tym etapie sprzedaży Przeformułowanie obiekcji w argument Sytuacja WIN - WIN czyli pierwszy w procesie budowania lojalności klienta 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz