poniedziałek, 25 czerwca 2018

Prospecting- efektywna sztuka pozyskiwania klientów

PROSPECTING- SZTUKA POZYSKIWANIA KLIENTÓW. 

1. Lejek prospectingu- co sprzedawca musi wiedzieć, aby świadomie zarządzać procesem poszukiwania przyszłych klientów. - Od targetu do leadu- etapy i cele początkowego procesu pracy z klientem. - Mierzenie skuteczności działań handlowych na etapie prospectingu.. - Jak firma może pomoc sprzedawcom na etapie prosoectingu- skuteczny marketing za rozsądne pieniądze. 

2. Inicjowanie kontaktu z potencjalnym klientem. -Kim jest Twój prospect?- wykorzystanie awatara klienta w procesie inicjowania kontaktu z potencjalnym klientem. - Pierwsza rozmowa telefoniczna z potencjalnym klientem- co i jak mówić, aby pokonać barierę braku zainteresowania. - Umawianie spotkań sprzedażowych z klientem. 

3. Nie tylko telefon- pozostałe sposoby działań Prospectingowych. - Cold mailing - LinkedIn- budowanie sieci kontaktów. - Networking - Referencje i rekomendacje - Przechwytywanie klientów odwiedzających stronę WWW. Efekty usługi (produkty), efekty uczenia się/kształcenia Efektem szkolenia jest zapoznanie uczestników ze wszystkimi aspektami zawartymi w programie szkolenia oraz uzyskanie przez słuchaczy zaświadczenia potwierdzającego uczestnictwo w usłudze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz