PROSPECTING- SZTUKA POZYSKIWANIA KLIENTÓW.
1. Lejek prospectingu- co
sprzedawca musi wiedzieć, aby świadomie zarządzać procesem poszukiwania przyszłych klientów. - Od
targetu do leadu- etapy i cele początkowego procesu pracy z klientem. - Mierzenie skuteczności
działań handlowych na etapie prospectingu.. - Jak firma może pomoc sprzedawcom na etapie
prosoectingu- skuteczny marketing za rozsądne pieniądze.
2. Inicjowanie kontaktu z potencjalnym
klientem. -Kim jest Twój prospect?- wykorzystanie awatara klienta w procesie inicjowania kontaktu z
potencjalnym klientem. - Pierwsza rozmowa telefoniczna z potencjalnym klientem- co i jak mówić, aby
pokonać barierę braku zainteresowania. - Umawianie spotkań sprzedażowych z klientem.
3. Nie tylko
telefon- pozostałe sposoby działań Prospectingowych. - Cold mailing - LinkedIn- budowanie sieci
kontaktów. - Networking - Referencje i rekomendacje - Przechwytywanie klientów odwiedzających
stronę WWW.
Efekty usługi (produkty), efekty uczenia się/kształcenia
Efektem szkolenia jest zapoznanie uczestników ze wszystkimi aspektami zawartymi w programie
szkolenia oraz uzyskanie przez słuchaczy zaświadczenia potwierdzającego uczestnictwo w usłudze.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz